Kontakt Strona główna wydawnictwo.ue.wroc.pl

Zapowiedzi

Lider alfa

Okładka
Leszek Czarnecki
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
Liczba stron:246
Format:B5
Oprawa:miękka
„Lider alfa” to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. To nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące bogactwo form i typów przywództwa. Przykłady od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów, po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny pełnić tej roli, służą do analizy praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, jak sukces założycieli Ikei, Apple’a czy Lego, książka zawiera również wiele przykładów i przemyśleń autora opartych na jego przeszło dwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Polecana książka to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w sposób przejrzysty i zrozumiały. To studium przywództwa na miarę XXI wieku.

Złożoność przywództwa strategicznego w perspektywie mikrofundamentów w zarządzaniu strategicznym

Okładka
Katarzyna Piórkowska
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISBN:978-83-7695- 675-6
Liczba stron:378
Format:B5
Oprawa:twarda
W monografii przyjęto perspektywę koncepcji mikrofundamentów, przejawiającą się w dążeniu do wyjaśniania zjawisk na poziomie całej organizacji przez poszukiwanie ich czynników sprawczych na poziomie indywidualnym. W tejże perspektywie wyjaśniono zależności pomiędzy złożonością przywództwa strategicznego (poziom indywidualny) a strategicznym dostosowaniem przedsiębiorstwa do otoczenia (poziom całej organizacji). Zastosowano analizę mikrofundamentalną, a w celu jej przeprowadzenia wykorzystano kwantytatywne pośrednie statyczne podejście empiryczne z uwzględnieniem perspektywy badań wielopoziomowych i międzypoziomowego modelowania równań strukturalnych.

Nauki o Finansach 2017, nr 1(30)

Okładka
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISSN:2080-5993
Liczba stron:126
Format:B5
Oprawa:miękka

PN 482 Wrocław Conference in Finance: Contemporary Trends and Challenges

Okładka
red. K. Jajuga
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISSN:1899-3192
Liczba stron:308
Format:B5
Oprawa:miękka

PN 486 The Development Challenges of Asia-Pacific Countries

Okładka
red. B. Drelich-Skulska, A.H. Jankowiak
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISSN:1899-3192
Liczba stron:278
Format:B5
Oprawa:miękka

PN 481 Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Okładka
red. T. Dudycz, G. Osbert-Pociecha, B. Byrcz
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISSN:1899-3192
Liczba stron:168
Format:B5
Oprawa:miękka

Paradoks cenowy produktów wirtualnych

Okładka
Sławomir Czetwertyński
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISBN:978-83-7695- 682-4
Liczba stron:244
Format:B5
Oprawa:miękka
Przeciętnemu użytkownikowi Internet jawi się jako źródło nieprzebranych informacji, licznych udogodnień i aplikacji oraz ogromnych zasobów treści rozrywkowych. Każdego dnia miliardy ludzi korzystają z dobrodziejstw Internetu, nie zastanawiając się nad tym, że większość z jego zasobów, dostarczanych jako produkty wirtualne, jest nieodpłatna. Wartościowe produkty wirtualne są dostarczane przy cenach zerowych, co stoi w sprzeczności z zasadą gospodarowania. Z ekonomicznego punktu widzenia jest to paradoks. Niniejsza książka jest próbą jego wyjaśnienia na kanwie trzech programów badawczych: ekonomii neoklasycznej, ekonomii kosztów transakcyjnych i teorii wymiany społecznej. Prowadzone w niej  rozważania mają zarówno charakter praktyczny, ukazując strategie biznesowe przedsiębiorców udostępniających nieodpłatnie produkty wirtualne, jak i teoretyczny, dotyczący możliwości eksplanacyjnych poszczególnych programów badawczych.

Pracownik kluczowy w procesie dzielania się wiedzą. Motywy, warunki, metody

Okładka
Mieczysław Morawski
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISBN:978-83-7695- 666-4
Liczba stron:208
Format:B5
Oprawa:twarda

PN 487 Polityka ekonomiczna

red. J. Sokołowski, A. Żabiński
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISSN:1899-3192
Liczba stron:366
Format:B5
Oprawa:miękka

PN 488 Finanse

red. J. Sokołowski, A. Politaj , M. Ręas
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISSN:1899-3192
Liczba stron:296
Format:B5
Oprawa:miękka

Ekonomia XXI Wieku 2017, nr 3 (15)

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISSN:2353-8929
Liczba stron:134
Format:B5
Oprawa:miękka

Nauki Inżynierskie i Technologie 2016, nr 4(23)

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2016
ISSN:2080-5985
Liczba stron:100
Format:B5
Oprawa:miękka

Management Science Review 2017, no. 1(30)

Okładka
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISSN:2544-0330
Liczba stron:60
Format:B5
Oprawa:miękka

O wydawnictwie | Aktualności | Wskazówki dla autorów | Zapowiedzi | Pliki do pobrania | Argumenta Oeconomica | Sklep internetowy

Strona główna | Mapa serwisu | Kontakt